• Zwroty i wymiany, reklamacje

Zwroty i wymiany

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), kupujący będący Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty wejścia w posiadanie rzeczy przez kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówionych towarów. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku nagrań audio i wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych, po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania a także produktów dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia i względów higienicznych (jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu). 

Do przesyłki prosimy dołączyć oryginał pisma  informującego, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu, prosimy także o dołączenie oryginału dokumentu zakupu (paragon, faktura). Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. 

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący, jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. 


Zwrócony towar możesz zamienić także na inny
, będący w naszej ofercie. W zależności od wybranego produktu zwrócimy Ci nadpłatę lub pobierzemy brakującą sumę. 

W celu wymiany zakupionego towaru należy złożyć nowe zamówienie w komentarzu wpisując "wymiana zamówienia nr ...".

Zapakowane produkty należy odesłać na adres:  

Grupa Sklepyz

Wieluń 98-300

Ul. Zacisze 4

Jeżeli w nowym zamówieniu wybierzesz płatność z góry, zamówienie zostanie wysłane po otrzymaniu Twojego zwrotu oraz kwoty za wysyłkę wymienianego towaru. 

 

Reklamacje i gwarancje
 
Przy korzystaniu z warunków gwarancji Klient winien zgłosić się do Autoryzowanej Stacji Serwisowej producenta. Dane adresowe stacji serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych oraz można je także uzyskać poprzez kontakt z nami.
Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, wówczas dokumentem potwierdzającym prawo do gwarancji jest załączony do zamówienia dowód zakupu. 

Jeśli zakupiony produkt ulegnie uszkodzeniu lub Twoim zdaniem funkcjonuje nieprawidłowo prosimy o kontakt :
  • sklep@zewszystkim.pl
Wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu nabytego sprzętu powinny być zgłoszone pracownikowi, jeżeli usterka będzie wymagała bezpośredniego działania serwisu pracownicy przekażą Ci informacje dotyczące dalszego postępowania. 

Naprawione lub wymienione na wolne od wad towary odsyłamy do Ciebie na nasz koszt.